Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості Умови для обміну або повернення товару: згідно Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий: -товар не був у використанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей, вмʼятин тощо. -товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка -збережено всі ярлики і заводське маркування -товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Повернення відбувається службою доставки «Нова Пошта» за тарифами транспортної компанії. Процедура повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця: - повідомте про намір повернути оплачений товар на номер тел. 066-523-41-40 - надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги. - повідомте Nº декларації відправленої посилки та Nº банківської картки або р/р для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів. Адреса для повернення: Нова пошта, місто Вишневе, Київська область, відділення №1 Отримувач: ТОВ «Про-Партс», тел. 066-523-41-40 Умови повернення для товарів неналежної якості. Процедура повернення товару неналежної якості відбувається за рахунок продавця: При отриманні товару неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення проінформувавши нас в перші 24 години. - повідомте про намір повернути оплачений товар на номер тел. 066-523-41-40 - надішліть нам товар перевізником за рахунок отримувача; - повідомте Nº декларації відправленої посилки та Nº банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на вказаний вами варіант або надсилаємо інший товар.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.